Curs in format eLearning si Webinar – Cum predam anul urmator? Solutii inovatoare pentru invatarea la clasa si la distanta | 1 iulie – 20 iulie



INSCRIERE

Va invitam sa participati la cursul pentru directori, profesori, invatatori si educatori “Cum predam anul urmator? Solutii inovatoare pentru invatarea la clasa si la distanta” cu participare in format eLearning si Webinar. Va rugam sa cititi toata pagina, pana la final, inainte de a va inscrie la curs.

Cursul in format eLearning poate fi parcurs de dvs. oricand, in ritmul dvs. In plus, ne intalnim live (online) pe data de 20 iulie 2020 pentru o sesiune de Q&A in care ne puteti adresa intrebari, iar noi va raspundem, exersand totodata impreuna. Aveti acces la curs si in urma sesiunii live din 20 iulie. Perioada 1 iulie – 20 iulie defineste doar perioada de inscriere pentru a putea participa la sesiunea gratuita de Q&A.

Astfel, prin acest curs obtineti reteta de lucru si sabloanele necesare pe care sa le utilizati simplu cu elevii/ copiii atat pentru invatarea la distanta sau la clasa, cat si pentru invatarea mixta (sincrona si asincrona).

Rezultatul este continuarea antrenamentului pe perioada verii astfel incat, in toamna, sa fim pregatiti pentru oricare dintre urmatoarele situatii:
– inceperea anului scolar la distanta (stare de alerta/ urgenta);
– reluarea cursurilor cu respectarea regulilor de distantare sociala, care presupun imbinarea obligatorie a metodelor online cu cele offline;
– adaptarea la o altfel de normalitate, in care atat profesorii, cat si elevii au inteles beneficiile integrarii tehnologiei la clasa si vor continua sa invete, atat clasic, cat si modern.

Data si ora: cursul in format eLearning este disponibil online si veti avea acces la el in urma achitarii taxei de inscriere.
+ Beneficiati de o sesiune Q&A live, in format Webinar pe 20 iulie 2020, 16:00 – 18:00 (2 ore).

Locatie: Oriunde, in fata laptopurilor sau calculatoarelor fiecaruia de acasa. Cursul este disponibil online. Aveti nevoie de un laptop sau calculator si o conexiune decenta la internet pentru a putea participa la curs. De restul ne ocupam noi si va explicam cum sa participati, astfel incat sa fie usor chiar si pentru profesorii care acum participa pentru prima data la un curs online eLearning sau live (webinar).

Organizatori: EduMagic Solutions Romania
Formatori: dr. Cristian Ditoiu, cadru didactic Universitatea Bucuresti, Sorina Conea, trainer certificat Mozaik Education.

Taxa de inscriere la curs este 90 lei. Termenul limita de inscriere si plata pentru sesiunea de Q&A gratuita se incheie la 20 iulie 2020, orele 10:00.

Continutul cursului este acelasi cu continutul celor desfasurate in perioadele 15 mai – 25 mai si 22 mai – 5 iunie. Persoanele care au participat deja la aceste cursuri beneficiaza de acces gratuit la sesiunea de Q&A si nu e nevoie sa se inscrie sau sa mai plateasca.

– a beneficia de sesiunea de Q&A gratuita este nevoie sa va

De ce?

In contextul actual suntem nevoiti nu doar sa lucram online, ci si sa livram lectiile sau sa comunicam online cu elevii. Este infiorator sa facem acest lucru in conditiile in care suntem obisnuiti sa ne intalnim cu elevii fata in fata si, cu siguranta, este un pas brusc, cu totul neasteptat.

Desi au aparut multe instrumente, cursuri si tehnici parca nu sunt suficiente pentru a planifica, a crea si a livra lectiile online sau pentru a evalua elevii. Am identificat mai multe probleme in ultimele doua luni:
– lipsa sau instabilitatea conexiunii la internet (imposibilitatea ca uneori atat profesorii, cat si elevii sa fie conectati in acelasi timp);
– lipsa dispozitivelor sau numarul insuficient de dispozitive in familie;
– dificultatea de a crea peste noapte continut educational si lectii valoroase;
– managementul eronat al timpului (crearea de continut, sesiunile live cu elevii, evaluarea si comunicarea cu parintii ocupa tot timpul);
– necentralizarea resurselor digitale cu adevarat utile si integrarea acestora in ciclul planificare-predare-evaluare;
– competente digitale reduse atat in randul profesorilor, cat si al elevilor sau al parintilor.

Prin acest curs ne propunem sa oferim un raspuns la o parte dintre problemele mentionate mai sus si sa reducem invatarea solutiilor de lucru la clasa si la distanta la o reteta de lucru simpla ce foloseste o serie de sabloane pe care va invatam sa le completati cu usurinta astfel incat sa:
– creati o lectie interactiva sau sa va folositi de resursele deja existente;
– predati sincron si asincron (fara a depinde de stabilitatea conexiunii la internet sau de numarul dispozitivelor din familie sau accesul la acestea);
– generati automat rapoarte de activitate, care sa va deserveasca drept livrabile pentru a va putea justifica activitatea rapid;
– evaluati elevii, dar si pe dvs.;
– comunicati cu parintii si obtineti acordul acestora;
– pregatiti urmatorul an scolar.

Pentru a putea veni in ajutorul dvs, va propunem o varianta de participare care sa va sprijine invatarea asincrona, in ritmul propriu, dar care sa va ofere si posibilitatea de a adresa intrebari in timp real dupa parcurgerea materialelor:
– cursul este transmis in format eLearning, materialele devenind disponibile in urma platii;
– ne intalnim live, in format webinar, pentru o sesiune de Q&A.

Invatarea asincrona este flexibila si are multiple beneficii, motiv pentru care v-o recomandam si in lucrul cu elevii. Mentionam cateva beneficii:
– puteti pregati materialele si preda lectia video sau audio in orice moment (reducand programul dvs al liveurilor si economisind timp);
– elevii parcurg materialele in ritmul propriu, fara a mai fi nevoie sa stea de dimineata pana seara in fata unui calculator;
– conexiunea instabila la internet nu mai reprezinta o problema, intrucat atat pregatirea, cat si parcurgerea materialelor poate fi facuta in momentele in care conexiunea functioneaza;
– elevii care nu au acces la internet decat ocazional pot descarca materialele trimise de dvs si le pot parcurge ulterior;
– daca exista un singur dispozitiv in familie, atunci nu mai trebuie ca profesorul sau parintele sau elevul sa renunte, ci fiecare poate parcurge resursele in ritmul propriu, cand se elibereaza dispozitivul;
– materialele lucrate de catre dvs. va raman si pentru anul urmator, putand sa le folositi exact in forma creata sau lucrand cu ele ca blocuri de lectie pe care le puteti insera oriunde.

Prin intermediul cursului eLearning aveti acces la materialele video si la sabloanele care contin explicatiile formatorilor pas cu pas, astfel incat dvs. sa puteti invata in ritmul propriu, atunci cand considerati dvs ca sunteti disponibil, pe parcursul a mai multor zile. Continutul cursului eLearning este suficient pentru orice cadru didactic din Romania pentru o buna intelegere si asimilare a instrumentelor digitale propuse si integrarea lor in activitatea educationala. Mai mult, puteti aplica imediat cursul prin folosirea sabloanelor deja realizate.

In acelasi timp, daca simtiti nevoia interactiunii directe cu formatorii, aveti posibilitatea de a adresa intrebari si de a exersa in timp real cu formatorii in cadrul sesiunii live de Q&A, precum si in cadrul comunitatii de lucru la care veti avea acces in urma cursului.

Obiective curs:
Am o solutie eficienta pentru anul viitor indiferent de scenariul in care se va desfasura anul urmator scolar.
– Invat sa folosesc cu usurinta o serie de sabloane care sa-mi permita sa creez lectii interactive online sau la clasa, sa-mi planific activitatea, sa predau, chiar si la distanta, sa evaluez elevii, sa ma autoevaluez si sa imi raportez activitatea.
– Permit tuturor elevilor sa aiba acces la materiale folosind metode de invatare asincrone.
– Invat sa organizez si sa transmit materialele didactice catre elevi, online, indiferent de unde ma aflu.
– Ma asigur ca elevii sunt atenti si verific ce au inteles si ce nu au inteles construind teste online.
– Imi pot continua lectiile folosind instrumente de comunicare video la distanta.
– Captez atentia elevilor prin folosirea resurselor digitale spectaculoase.
– Imi motivez elevii sa parcurga lectiile chiar daca nu ne intalnim fizic.

Beneficii participare:
– Participati indirect, de acasa, din fata propriului calculator. Cursul este in format eLearning si poate fi parcurs oricand, in ritmul propriu.
– Aveti acces la o reteta si la resurse educationale spectaculoase, care va ajuta sa va sustineti lectiile intr-un mod atractiv si cat mai simplu, folosind sabloanele.
– Invatati sa folositi sabloanele create si instrumentele alese de noi pentru a pregati urmatorul an scolar, indiferent daca veti preda la clasa sau la distanta, solutiile propuse fiind utile indiferent de forma de predare.
– Platformele sunt selectate cu atentie si testate pentru a fi cat mai facil de utilizat.
– Cursul are aplicabilitate imediata.
– Primiti materialele necesare si suportul de curs cu pasii detaliati pentru putea exersa, precum si sabloanele pe care le puteti adauga in spatiul dvs virtual.
Interactionati cu noi in timp real, adresandu-ne intrebari si primind raspunsuri in sesiunea Q&A.
– Aveti acces la comunitatea de lucru, unde ne puteti adresa intrebari si ne putem folosi de inteligenta colectiva pentru a putea rezolva chiar si cele mai complexe situatii.
– Dobanditi certificatul care atesta participarea la 10 ore de curs si aplicatii in format eLearning si Webinar.
Taxa de participare este redusa spre deosebire de un curs cu prezenta fizica.
Participare larga, cursul fiind pentru: directori, profesori de liceu, profesori de gimnaziu, invatatori si educatori.
Competente digitale pe care le dobanditi chiar si indirect prin exercitiile practice parcurse in timpul cursului.
– Acces gratuit la biblioteca digitala interactiva cu animatii 3D, jocuri si instrumente educationale mozaWeb. Accesul este gratuit nelimitat pana la 15 iulie 2020 atat pentru dvs, cat si pentru elevi, dupa aceasta data avand in continuare acces gratuit in limita a 5 accesari saptamanale.

Taxa de inscriere la curs este 90 lei. Termenul limita de inscriere si plata pentru sesiunea de Q&A gratuita se incheie la 20 iulie 2020, orele 10:00.

Formatori:
Sorina Conea este trainer certificat Mozaik Education si co-fondator EduMagic Solutions, a fost manager de produs la Asociatia Pro-INFO, designer de experiente si co-fondator UXCity, absolventa a facultatii si a programului de masterat Relatii Economice Internationale (ASE), coordonator PR si initiator conferinta despre trend-uri de viitor Innovations for Tomorrow, coordonator PR in cadrul programului national de antreprenoriat pentru tineri si competitia de idei antreprenoriale de viitor Future Makers, mentor in autonomie in invatare la Universitatea Alternativa cu experienta de 6 ani in implemetarea de proiecte atat in mediul ONG (ex: proiect de dezvoltare in cariera JobArena, Future Makers), cat si privat (sisteme informationale la nivel national in cadrul firmei in care am activat ca analist de business).

dr. Cristian Ditoiu este cadru didactic universitar la Facultatea de Administratie si Afaceri (Universitatea Bucuresti) si co-fondator EduMagic Solutions, doctor in marketing (Scoala Doctorala de Marketing – ASE Bucuresti), absolvent al Facultatii de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei (Universitatea Politehnica Bucuresti), director de marketing la Asociatia Pro-INFO si membru fondator, secretar general al Organizatiei de Marketing in Turism din Romania si membru fondator, avand o experienta vasta (peste 10 ani) in implementarea proiectelor scolare si academice (ex: comunitatea doctorilor si doctoranzilor din Romania, volume stiintifice ale conferintelor din tara si strainatate), proiectelor in mediul ong (ex: programul de cursuri internationale in strainatate pentru profesori), proiectelor private (ex: comunitatea TraiesteRomaneste) si proiectelor cu finantare europeana (ex: membru in echipa de management al proiectului strategic POSDRU Retea multi-regionala de formare profesionala a femeilor pentru o societate incluziva si coeziva; expert informare și publicitate, pe termen lung, in proiectul Din nou la scoala! – prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii).

Organizatori: 
– EduMagic Solutions este un startup de solutii inovatoare in educatie finantat prin fonduri europene (Romania StartUp Plus), fiind infiintat in iunie 2019 de catre asociatii Sorina Conea si Cristian Ditoiu, echipa care a creat produse internationale precum cursuri si conferinte, a implementat solutii digitale in scolile din Romania, iar in prezent lucreaza la dezvoltarea de noi produse inovatoare in educatie impreuna cu Olimp NET, avand misiunea de a creste calitatea sistemului de invatamant din Romania prin introducerea tehnologiei si a componentei digitale la clasa.

Continut curs eLearning

Tema 1: Invatarea asincrona – Pregatire lectie si transmitere materiale 
Invatam:
– ce inseamna invatarea asincrona si cum ne putem folosi de ea pentru a ne usura atat noua, cat si elevilor, munca;

– sa cream o lectie interactiva pornind de la o serie de elemente de baza;
– sa integram resurse educationale si inregistrari proprii in lectie;
– sa ne organizam materialele pe care le-am fi folosit in timpul orei;
– sa le trimitem elevilor intr-un mod clar si metodic folosind metode de comunicare pe care le foloseam si inainte in comunicarea cu acestia
;
– sa facem prezenta si sa cerem feedback.

Tema 2: Magie in educatie – Captarea si mentinerea atentiei elevilor cu resurse educationale digitale spectaculoase
Resursele digitale prezentate au rolul de a crea acel efect “wow” pentru elevi, intrucat:
– vor putea explora impreuna cu noi geografia folosind harti digitale interactive;
– vor putea vedea in AR folosind doar telefonul mulaje digitale pentru biologie si chimie;
– vor putea invata prin explorarea animatiilor 3D in limba romana evenimente istorice si fenomene fizice abstracte;
– veti putea explica grafic geometria si aritmetica printr-un instrument simplu si intuitiv;
– veti putea folosi resurse existente in limba romana pentru a exemplifica gramatica si concepte din limba si literatura romana;
– ii veti incuraja pe elevi sa isi testeze cunostintele la limba engleza printr-o aplicatie creata de Universitatea Cambridge.

Resursele pe care le vom prezenta pot fi folosite pentru toate disciplinele si pentru toate ciclurile. In plus, va vom recomanda in suportul de curs pe care il veti primi prin email si alte resurse pe care le puteti explora dvs.

Tema 3: Invatare sincrona 
Invatam un instrument de discutie video simplu de pus in practica, prin care vom putea transmite catre elevi si materialele didactice, ii vom putea testa in direct, iar acestia vor putea la randul lor sa ne trimita materiale.

Tema 4: Evaluare si notare
Invatam:
– sa evaluam elevii, creand teste, pe care le putem folosi pentru evaluarea si notarea automata; astfel, elevii isi pot vedea nota instant dupa finalizarea testului (daca ne dorim acest lucru), vad ce au facut corect si ce au gresit, precum si raspunsurile corecte si comentariile suplimentare oferite de noi pentru a sti cum trebuiau rezolvate;
– sa urmarim grafic evaluarea elevilor, analizand rapoartele cu raspunsurile elevilor, precum si cu notele lor, pe care le vom organiza intr-un document, pentru a putea analiza ulterior progresul elevilor si al clasei;

– sa cerem parintilor acordul pentru a putea trece notele elevilor in catalog.
Astfel, prin instrumentele digitale pe care le vom invata si exersa cum sa evaluam elevii si cum sa ne cream propriul catalog digital gratuit, pe care ulterior il vom putea accesa de oriunde, este sigur si din care putem extrage rapoarte utile referitoare la performanta elevilor si a noastra, a profesorilor.

Tema 5: Planificare saptamanala, raportare si feedback
Invatam:
– sa ne planificam activitatea folosind sabloane;
sa integram feedback-ul si sa construim rapoartele de activitate in mod automat;
– sa ne asiguram ca avem livrabilele necesare pentru a ne asigura incheierea cu succes a anului scolar.

Taxa de inscriere la curs este 90 lei. Termenul limita de inscriere si plata pentru sesiunea de Q&A gratuita se incheie la 20 iulie 2020, orele 10:00.

Cum ma inscriu?

1. Completati urmatorul formular de inscriere cu datele dvs dand click pe butonul rosu, de mai jos, Inscrie-te aici.

2. Dupa inregistrare, aveti doua modalitati de plata recomandate si una pe care nu o recomandam in contextul actual: 
I. Plata cu cardul. Se intampla instant, este cea mai simpla, este sigura pentru ca primiti cod pe telefon si nu vi se percepe niciun comision. Tot ce trebuie sa faceti pentru plata cu cardul este sa aveti cardul langa dvs. si telefonul. Recomandam aceasta forma de plata fiind cea mai sigura, cea mai rapida si fara comision! Atat participantii din Romania, cat si participantii din Republica Moldova pot plati cu cardulPuteti plati cu cardul imediat dupa inregistrare, aveti buton de plata cu cardul sau direct pe acest link: https://www.olimpnet.ro/plata/ Completati campurile si apasati pe butonul Plateste.

II. Plata prin internet banking. Intrati in aplicatia dvs. de internet banking si faceti plata in contul RO41BRDE410SV30695614100, cont deschis la BRD, EduMagic Solutions, CUI 41223107, J10/843/05.06.2019. Nu recomandam aceasta forma de plata profesorilor din Republica Moldova din cauza comisioanelor ridicate pentru cei din alta tara!

III. Plata fizica mergand la banca dvs. (Nu recomandam!). Nu e nevoie sa mergeti la BRD; puteti plati mergand la banca dvs. fizic cu factura si sa faceti plata in contul RO41BRDE410SV30695614100, cont deschis la BRD, EduMagic Solutions, CUI 41223107, J10/843/05.06.2019.

Important: puteti face plata si inaintea primirii facturii imediat dupa inregistrare folosind link-ul de plata https://www.olimpnet.ro/plata/Nu e nevoie sa va inregistrati de mai multe ori pentru a putea plati. Factura o primiti la final de zi, daca v-ati inregistrat de luni pana vineri, sau luni seara, daca v-ati inregistrat in weekend. Factura o primiti de la ana.vlagea@olimpnet.eu (verificati atat in inbox, cat si in spam).

Daca aveti nelamuriri, atunci va rugam sa ne contactati prin email la adresa ana.vlagea@olimpnet.eu sau prin telefon la 0760 676 802 sau, daca sunati din Republica Moldova, la numarul +40760 676 802.

3. Odata ce am inregistrat plata, locul dvs. este asigurat.

4. Intrucat locurile sunt limitate, daca nu mai puteti participa, trebuie sa ne anuntati telefonic la 0760 676 802 pentru a elibera locul dvs. catre alt participant din lista de asteptare.

5. Dupa ce v-ati inregistrat si ati platit, veti primi mai multe emailuri de la noi de la adresele office@olimpnet.ro si office@news.olimpnet.ro cu detalii.

Nu te-ai hotarat inca? Aboneaza-te gratuit la newsletterul educational Olimp Net!

Va stam la dispozitie pentru orice nelamurire prin:


e-mail: office@olimpnet.ro


telefon: +40 760 676 802‬


facebook: https://m.facebook.com/olimpnet/

Aboneaza-te gratuit pentru a fi la curent cu detalii suplimentare despre acest produs educational sau alte produse similare
ABONARE