DETALII
Logo institutii participante la program

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013

Grila de vara 2016

  • Olimp NET in parteneriat cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici invita alesii locali, functionarii publici, precum si alte categorii de angajati din sectorul public la urmatoarele cursuri de formare profesionala si perfectionare:

Dati click aici, pentru a vizualiza grila de cursuri 2016, pentru alesii locali, functionarii publici, precum si pentru alte categorii de angajati din sectorul public, organizate de Olimp NET in parteneriat cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici (ANFP)

slideANFP

Click aici pentru a va inscrie la cursurile organizate de Olimp NET in parteneriat cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici (alesi locali, functionari publici, alte categorii de angajati din sectorul public) – Inscriere

  • Olimp NET in parteneriat cu Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti invita alesii locali, functionarii publici, precum si alte categorii de angajati din sectorul public la urmatoarele cursuri de formare profesionala si perfectionare:

Dati click aici, pentru a vizualiza grila de cursuri 2016, pentru alesii locali, functionarii publici, precum si pentru alte categorii de angajati din sectorul public, organizate de Olimp NET in parteneriat cu Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti

slideCRFB

Click aici pentru a va inscrie la cursurile organizate de Olimp NET in parteneriat cu Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti (alesi locali, functionari publici, alte categorii de angajati din sectorul public) – Inscriere

 

  • Cursuri la CERERE 1: Olimp NET organizeaza in parteneriat cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici cursuri la cerere. Astfel, dvs. solicitati un curs care nu se afla in grila noastra, iar noi impreuna cu ANFP organizam cursul respectiv in orice locatie solicitata de dvs. Solicitati cursul la cerere dorit si locatia dorita (orice loc – destinatie din Romania), trimitand un email la adresa office@olimpnet.ro cu subiectul Curs la cerere, iar in corpul mailului scrieti dorinta dvs.

 

  • Cursuri la CERERE 2: Olimp NET organizeaza in parteneriat cu Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti cursuri la cerere. Astfel, dvs. solicitati un curs care nu se afla in grila noastra, iar noi impreuna cu CRFCAPLB organizam cursul respectiv in orice locatie solicitata de dvs. Solicitati cursul la cerere dorit si locatia dorita (orice loc – destinatie din Romania), trimitand un email la adresa office@olimpnet.ro cu subiectul Curs la cerere, iar in corpul mailului scrieti dorinta dvs.

 

  • Alte cursuri propuse de Olimp NET pe care le putem organiza in parteneriat cu ANFP, la cerere:
1.Comunicare in institutiile publice
2.Deontologie. Integritate publica
3.Drepturile si obligatiile functionarului / contribuabilului
4.Managementul serviciilor publice
5.Contencios administrativ
6.Legislatia UE in contextul organizatiilor publice
7.Dezvoltare durabila
8.Parteneriat public-privat
9.Politici publice la nivel local
10.Drept si legislatie in institutiile publice
11.Expert legislatia muncii
12.Gestionarea documentatiei in institutiile publice
13.Functionarul public. Marketing relational
14.Sustenabilitatea proiectelor
15.Educatie. Invatamant. Cultura
16.Registrul agricol. Dezvoltare rurala
17.Control intern si control financiar preventiv
18.Poli de crestere
19.Economie si dezvoltare
20.Achizitii publice
21.Arhivarea documentelor si baze de date
22.Planificarea in institutiile publice
23.Integrarea pe orizontala si pe verticala a proiectelor
24.Trainer in institutiile publice
25.Auditul in sistemul public
26.Management financiar-bugetar
27.Managementul imaginii institutiei
28.Functionarul public. Management
29.Investitii straine
30.Finante pentru institutiile publice. Noul cod fiscal. Contabilitate
31.Asistenta sociala
32.Amenajarea teritoriului
33.Resurse umane si salarizare
34.Sanatate si securitate in munca
35.Politie locala. Legislatie si proceduri
36.Managementul deseurilor
37.Turism si marketing in turism
38.TIC pentru institutiile publice
39.Transparenta. Dezvoltarea si managementul platformei online a
institutiei publice
40.Marketingul institutiilor publice
41.Grupuri de actiune locala. Planificare
42.Expert accesare fonduri structurale 2014 - 2020
43.Limba chineza pentru functionarul public
44.Transparenta decizionala; relatia cu cetatenii; securitatea datelor si
a informatiilor; politici anticoruptie in institutiile publice
45.Scrierea cererii de finantare 2014 - 2020
46.Strategii in cadrul institutiilor / serviciilor publice. Protectia
datelor si a informatiilor gestionate
47.Managementul resurselor umane. Legislatie si politici manageriale.
Revisal. Salarizare
48.Imbunatatirea experientei contribuabilului. Relatiile si interactiunile
cu contribuabilii
49.Managementul functiei publice
50.Optimizarea proceselor in institutiile publice (TIC)
51.Imbunatatirea imaginii si reputatiei judetului / orasului / comunei
52.Managementul asistentei sociale
53.Limba engleza pentru functionarul public
54.Planificarea strategica la nivelul serviciilor publice. Securitatea,
confidentialitatea si protectia datelor si a informatiilor gestionate
55.Strategia de dezvoltare a regiunii / judetului / orasului / comunei
56.Planificarea evenimentelor si competitiilor de impact pentru localitate
57.Managementul si atributiile de control si inspectie pentru politia locala
58.Aplicatii (editare text, calcul tabelar, prezentari si baze de date)
pentru functionarii publici
59.Optimizarea proceselor si performanta
60.Relatiile publice in institutiile publice
61.Auditul institutiilor publice
62.Sanatate si medicina
63.Relatia institutiei publice cu mediul de afaceri si mediul
non-guvernamental
64.Fonduri europene. Scrierea cererii de finantare. Evaluare. Management.
Implementare. Sustenabilitate
65.Noutati legislative in contabilitatea institutiilor publice
66.Managementul si gestiunea financiara a proiectelor cu finantare
67.Arhivarea documentelor in institutii publice. Organizarea si
gestionarea arhivei
68.Strategii de evidenta persoanelor si stare civila. Securitatea si
protectia datelor si a informatiilor gestionate
69.Comunicare si relatii publice prin intermediul retelelor de socializare
70.Performanta functionarului public
71.Managementul structurilor de evidenta a persoanelor si stare civila.
72.Protectia datelor si a informatiilor gestionate
73.Crearea brandului judetului / orasului / comunei. Brandul destinatiei
si brandul locului
74.Formator
75.Limba franceza pentru functionarul public
76.Dezvoltarea paginii de internet a institutiei publice
77.Auditul in contabilitatea institutiilor publice
78.Managementul achizitiilor publice
79.Experienta functionarului public
80.Contabilitatea in institutiile publice. Noul cod fiscal
81.Resurse umane. Solutii pentru performanta
  • Alte cursuri propuse de Olimp NET pe care le putem organiza in parteneriat cu CRFCAPLB, la cerere:
82.Scrierea cererii de finantare in contextul perioadei de programare 2014
83.Optimizarea si automatizarea proceselor repetitive in institutiile publice
84.Functionarul public: comunicare
85.Functionarul public: trainer / formator
86.Politie locala in contextul UE
87.Aplicarea noului cod fiscal in institutiile publice
88.Dezvoltare rurala durabila
89.Evaluator proiecte
90.Manager proiect
91.Branding de loc: regiune, judet, oras, comuna
92.Imbunatatirea serviciilor de asistenta sociala
93.Programe office pentru institutiile publice
94.Functionarul public: dezvoltare profesionala
95.Salarizare si resurse umane
96.Comunicare in limba engleza pentru functionarii publici
97.Achizitii publice in contextul european
98.Comunicare in limba germana pentru functionarii publici
99.Proiectarea si intretinerea siteului institutiei publice
100.Legislatia muncii
101.Managementul imaginii institutiei publice
102.Parteneriatul public-privat ca solutie pentru o dezvoltare durabila
103.Functionarul public: integritate
104.Politici publice europene
105.Managementul institutiei publice
106.Arhivare. Gestionare documente. Sistematizare si tehnologizare a
proceselor: aplicatii
107.Strategii de dezvoltare locala
108.Marketingul institutiei publice
109.Transparenta: comunicare prin email, prin retele de socializare, prin
siteul institutiei
110.Managementul politiei locale si desfasurarea activitatilor de
mentinere a ordinii publice
111.Management-Marketingul functiei publice
112.GAL-ul ca pol de crestere si dezvoltare locala
113.Economie locala
114.Functionarul public: planificare
115.Audit in institutiile publice
116.Atragerea investitiilor: multiplicarea surselor de venit la bugetul local
117.Reproiectarea locului / destinatiei. Imbunatatirea calitatii vietii
cetatenilor
118.Strategii pentru dezvoltarea serviciilor publice
119.Asistenta sociala: solutii pentru contextul actual
120.Monitorizarea poluarii si gestionarea deseurilor. Conservarea mediului
121.Patrimoniul cultural local: integrare in viata cetatenilor

 

Puteti opta pentru una dintre locatiile propuse de Olimp NET pentru cursuri sau puteti solicita dvs. orice alta locatie!

Locatii propuse de Olimp NET:

1.Hotel Central - Mamaia
2.Hotel Dacia Sud - Mamaia
3.Hotel Capitol - Jupiter
4.Hotel Majestic - Jupiter
5.Hotel Mezotermale - Venus
6.Hotel Opal - Cap - Aurora
7.Hotel Europolis - Tulcea
8.Hotel Delta Palace - Sulina
9.Hotel Caraiman - Sinaia
10.Hotel Bavaria - Busteni
11.Hotel Ruia - Poiana Brasov

Tarif curs: 950 lei / cursant (aceasta acoperind intreaga perioada de 5 zile de curs).

  • Cadou: acces gratuit pe platforma noastra de eLearning (edu.olimpnet.ro) la cursul Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor (Windows, Word, PowerPoint, Excel, Access, Web)

Diplome

Diplomele si certificatele sunt eliberate de Agentia Nationala a Functionarilor Publici  sau de Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Bucuresti, institutie cu personalitate juridica aflata in subordinea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici – Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice. Cursurile se adreseaza tuturor persoanelor din administratia publica, programele de formare si perfectionare fiind in acord cu domeniile de activitate solicitate!
Programele de formare si perfectionare respecta domeniile prioritare de formare pentru administratia publica (Ordinul Presedintelui ANFP, nr. 762/2015 publicat in MO nr. 233/06.04.2015, respectand totodata normele HG nr. 1066/2008 privind formarea profesionala a functionarilor publici). Conditiile de cazare intrunesc prevederile HG nr. 1860/2006.

 

Olimp Net activeaza de peste 12 ani in domeniul educatiei alternative, furnizand formare profesionala si perfectionare, reconversie profesionala si dezvoltare personala pentru persoane fizice (copii, elevi, studenti, adulti) sau juridice (institutii publice, companii) prin intermediul unui pachet complet de cursuri, traininguri, seminarii, ateliere, meditatii private, certificari recunoscute international si national. Aceste produse educationale sunt dezvoltate atat pentru fiecare segment de varsta, cat si pentru sectorul in care clientul activeaza, in functie de specializarea sa, fiind astfel produse perfect personalizate.

De-a lungul timpului Olimp NET a instruit peste 10000 de cursanti din Buzau, Giurgiu, Bucuresti, Ilfov, Calarasi, Galati, Braila, Tulcea, Prahova, Brasov, Covasna, Vrancea, Bacau, Vaslui, Iasi, Bihor, a dezvoltat si livrat produse educationale in proiecte precum: E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar sau Standarde Europene in utilizarea tehnologiei informatiei in administratia publica – program national de certificare a functionarilor publici si a implementat proiectul strategic: Retea multi-regionala de formare profesionala a femeilor pentru o societate incluziva si coeziva.

 

Insciere participanti

Dati click aici pentru a va inscrie la curs

Inscrierea efectiva la curs se realizeaza in momentul in care cursantul trimite Fisa de inscriere pe care o solicita automat, prin completarea formularului de mai sus sau prin trimiterea unui mail la adresa office@olimpnet.ro sau prin tel/fax la numarul 0338.568.572 sau 0760.676.802

Activand de peste 12 ani in domeniul formarii profesionale, perfectionarii si dezvoltarii personale v-am pregatit produse educationale personalizate, unele dintre acestea fiind furnizate in premiera in Romania, astfel ca va invitam la o experienta profesionala memorabila intr-o atmosfera relaxanta!

Olimp NET
Mobil: 0760.676.802
Tel/Fax: 0338.568.572
Email: office@olimpnet.ro
Web: www.olimpnet.ro
Facebook: www.facebook.com/proinfobucuresti
LinkedIn: https://ro.linkedin.com/in/sensorybranding
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCifl236x-MV_AOpH8qN9brQ/