Curs international Management Educational: Solutii inovatoare in educatie | 14 decembrie 2019

Va invitam sa participati la cursul international pentru inspectori, directori, profesori, invatatori si educatori “Management Educational: Solutii inovatoare in educatie”, cu diploma internationala oferita de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei si cu participare indirecta (in format WEBINAR). Va rugam sa cititi toata pagina, pana jos, pentru ca aveti toate detaliile. In plus, aceasta pagina se va mai actualiza si cu alte informatii pe parcurs.

Data si ora: sambata, 14 decembrie 2019, 10:00 – 14:00 (4 ore)

Locatie: Oriunde, in fata laptopurilor sau calculatoarelor fiecaruia (de acasa sau de la birou sau din orice alt loc doriti dvs.). Cursul este in format WEBINAR si va fi transmis online. Aveti nevoie de un laptop sau calculator si o conexiune decenta la internet pentru a putea participa la curs. De restul ne ocupam noi si va explicam cum sa participati, astfel incat sa fie usor chiar si pentru profesorii care acum participa pentru prima data la un curs online live (webinar).

Organizatori: Parteneriat strategic international Romania – Republica Moldova intre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei din Republica Moldova, Olimp NET Romania si EduMagic Solutions Romania.
Formatori: profesori din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei, dr. Cristian Ditoiu, cadru didactic Universitatea Bucuresti, Sorina Conea, trainer certificat Mozaik Education.

*Diploma este internationala: Certificat de participare eliberat de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei din Republica Moldova. Diploma nu este purtatoare de credite directe, insa este specificat numarul de ore parcurse, ore care pot fi convertite ulterior in credite. In functie de pachetul ales, aveti 4 ore curs sau 4 ore curs si ore in format eLearning, ulterior sub forma de tema-proiect. Termenul de inscriere este 9.12.2019.*

De ce?

Prin intermediul cursului international Management Educational: Solutii inovatoare in educatie aducem tehnologia la clasa, asezand-o in slujba profesorului, propunand totodata metode inovatoare de captare si mentinere a atentiei generatiilor actuale de nativi digitali, redand astfel bucuria invatarii si a cunoasterii prin explorare, oferind totodata solutii de lucru colaborativ si managment.

Umanizam tehnologia si o transformam, nu intr-un robot care sa substituie profesorul ci, dimpotriva, in asistentul personal al profesorului, care astfel poate sa prezinte la clasa chiar si cele mai abstracte concepte, sa creasca gradul de interactivitate in cadrul orei si chiar sa predea cu ajutorul jocurilor, animatiilor 3D sau a realitatii virtuale.

Stim ca de cele mai multe ori profesorii nu au timp suficient sau bani pentru deplasari in strainatate, de aceea am creat special acest curs care permite oricarui cursant sa participe de la el de acasa, din fata propriului calculator, economisind astfel timpul si banii cheltuiti pentru transport, cazare si masa, oferindu-va insa beneficiile unui curs international si chiar a unui certificat de participare furnizat de catre facultate.

Componente curs:
– Curs cu participare indirecta (webinar),
– Solutii digitale pentru scoli, inspectori, directori, profesori de liceu, profesori de gimnaziu, invatatori si educatori,
– Diploma internationala: certificat de participare eliberat de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei din Republica Moldova,
– Bonus: 1 luna gratuita de utilizare platforma de creare lectii interactive mozaBook + alte instrumente gratuite.

Beneficii:
– Diploma internationala: certificat de participare eliberat de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei din Republica Moldova, cu ore parcurse care ulterior ar putea fi convertite in credite
– Participare indirecta, de acasa, din fata propriului calculator,
– Taxa de participare redusa spre deosebire de un curs cu prezenta fizica
– Economii de bani si timp realizate prin faptul ca nu mai platiti transport, cazare, masa sau alte costuri implicate de prezenta fizica directa,
– Participare larga, cursul fiind pentru: inspectori, directori, profesori de liceu, profesori de gimnaziu, invatatori si educatori,
– Solutii inovatoare din educatie,
– Digitalizarea educatiei,
– Competente digitale pentru cadrele didactice.

Formatori:
Nina Sava este lector universitar la Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica (Universitatea Tehnica a Moldovei), responsabil Program Tehnologia Informatiei la Departamentul Ingineria Software si Automatica cu o experienta vasta (peste 10 ani) in implementarea metodelor si instrumentelor de predare in invatamantul preuniversitar si universitar, formator la Forumul cadrelor didactice din municipiul Chisinau cu genericul “Cheia de la poarta viitorului – in mainile pedagogului consacrat”, formator in cursul internațional organizat de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica in parteneriat cu Olimp NET pe tema “Management educational si instrumente digitale”.

Svetlana Сojocaru este lector universitar la Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica (Universitatea Tehnica a Moldovei), responsabil Program Tehnologia Informatiei la Departamentul Ingineria Software si Automatica, cu o experienta vasta (peste 10 ani) in predare, dintre care 2 ani in invatamantul scolar ca profesor de Informatica si Educatie tehnologica, sef comisie metodica Arta, Tehnologii si Sport la Gimnaziul cu profil Teatral I. L. Caragiale, formator la Forumul cadrelor didactice din municipiul Chisinau cu genericul “Cheia de la poarta viitorului – in mainile pedagogului consacrat”, formator in cursul internațional organizat de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica in parteneriat cu Olimp NET pe tema “Management educational si instrumente digitale”.

Sorina Conea este trainer certificat Mozaik Education si co-fondator EduMagic Solutions, a fost manager de produs la Asociatia Pro-INFO, designer de experiente si co-fondator UXCity, absolventa a facultatii si a programului de masterat Relatii Economice Internationale (ASE), coordonator PR si initiator conferinta despre trend-uri de viitor Innovations for Tomorrow, coordonator PR in cadrul programului national de antreprenoriat pentru tineri si competitia de idei antreprenoriale de viitor Future Makers, mentor in autonomie in invatare la Universitatea Alternativa cu experienta de 6 ani in implemetarea de proiecte atat in mediul ONG (ex: proiect de dezvoltare in cariera JobArena, Future Makers), cat si privat (sisteme informationale la nivel national in cadrul firmei in care am activat ca analist de business).

dr. Cristian Ditoiu este cadru didactic universitar la Facultatea de Administratie si Afaceri (Universitatea Bucuresti) si co-fondator EduMagic Solutions, doctor in marketing (Scoala Doctorala de Marketing – ASE Bucuresti), absolvent al Facultatii de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei (Universitatea Politehnica Bucuresti), director de marketing la Asociatia Pro-INFO si membru fondator, secretar general al Organizatiei de Marketing in Turism din Romania si membru fondator, avand o experienta vasta (peste 10 ani) in implementarea proiectelor scolare si academice (ex: comunitatea doctorilor si doctoranzilor din Romania, volume stiintifice ale conferintelor din tara si strainatate), proiectelor in mediul ong (ex: programul de cursuri internationale in strainatate pentru profesori), proiectelor private (ex: comunitatea TraiesteRomaneste) si proiectelor cu finantare europeana (ex: membru in echipa de management al proiectului strategic POSDRU Retea multi-regionala de formare profesionala a femeilor pentru o societate incluziva si coeziva; expert informare și publicitate, pe termen lung, in proiectul Din nou la scoala! – prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii).

Organizatori: 
– Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica (Universitatea Tehnica a Moldovei) are o traditie de peste 50 ani si pregateste specialisti pana la cel mai inalt nivel stiintific, avand atat departamente de Inginerie Software si Automatica sau Informatica, dar si de Stiinte Socio-Umane, facultatea este condusa cu succes de dl. conf. univ. dr. Dumitru Ciorba, decanul CIM.
– Olimp NET a fost infiintata in anul 2003 ca centru ECDL, a fost partener ANFP, a implementat proiecte strategice la nivel national cu finantare europeana, a instruit peste 3000 de profesori in cadrul cursurilor internationale, in prezent fiind distribuitor Mozaik Education in Romania, iar activitatea principala este formarea profesionala sub conducerea directorului general, dl. prof. Ionel Ditoiu.
– EduMagic Solutions este un startup de solutii inovatoare in educatie finantat prin fonduri europene (Romania StartUp Plus), fiind infiintat in iunie 2019 de catre asociatii Sorina Conea si Cristian Ditoiu, echipa care a creat produse internationale precum cursuri si conferinte, a implementat solutii digitale in scolile din Romania, iar in prezent lucreaza la dezvoltarea de noi produse inovatoare in educatie impreuna cu Olimp NET, avand misiunea de a creste calitatea sistemului de invatamant din Romania prin introducerea tehnologiei si a componentei digitale la clasa.

Agenda

10:00 – 11:30 Tema 1: Organizarea procesului de invatare – predare utilizand instrumentele LearningsApps
Invatam sa organizam activitatea profesorului si a elevului cu ajutorul LearningsApps incepand de la crearea claselor/ grupelor de elevi, gruparea sarcinilor de lucru pe discipline predate, aplicarea exercitiilor deja create de catre alti profesori in LearningsApps in contextul disciplinei predate, alcatuirea exercitiilor proprii cu posibilitatea de distribuire a acestora catre elevi.

Pauza binemeritata de 10 minute.

11:45 – 12:45 Tema 2: Eficientizarea managementului educational prin utilizarea instrumentelor web
Utilizarea aplicatiilor web in procesul educational:
– comunicarea prin email (crearea grupurilor de adrese, programarea autamata unui email, semnatura unui email);
– folosirea cloud;
– vizualizarea/ editarea/ comentarea unui document de catre mai multe persoane – lucrul colaborativ in editor web de texte;
– aplicarea unor teste, sondaje, chestionare/ transmiterea lor online, chestionare ce se centralizeaza intr-un document tip foaie de calcul prin formulare online;
– vizualizarea/ editarea/ comentarea unei prezentari de catre mai multe persoane – lucrul colaborativ in prezentari online.

Pauza binemeritata de 10 minute si schimbare sesiune de lucru.

13:00 – 14:00 Tema 3: Magie in educatie – Captarea si mentinerea atentiei elevilor cu manuale digitale interactive
Cum arata un manual digital interactiv creat de catre o editura internationala cu traditie de peste 30 ani?
Cum cream propria noastra lectie digitala interactiva pornind de la un manual avizat MEN?

Ce oferim

~ certificat international de participare eliberat de catre Facultatea de Calculatoare, Informatica si Microelectronica din cadrul Universitatii Tehnice a Moldovei din Republica Moldova, cu ore de participare care ulterior ar putea fi convertite in credite
~ solutii practice pe care le puteti folosi la clasa
~ cod demo aplicatie de creat lectii interactive si acces gratuit la instrumente web
~ suportul cursului in format electronic
~ acces la grupul comunitatii Solutii inovatoare in educatie

Taxa de participare porneste de la 180 lei.

Pachet de baza. Participati la cursul international de 4 ore si obtineti o diploma pentru cele 4 ore de participare.
1. Pachet de baza cu diploma electronica. Primiti certificat de participare prin email imediat dupa curs.
2. Pachet de baza cu diploma fizica. Primiti certificat de participare prin email imediat dupa curs si certificat in format fizic prin posta in aproximativ 1 luna de la data cursului.

Taxa de participare:
1. Pachet de baza cu diploma electronica: 180 lei
2. Pachet de baza cu diploma fizica: 220 lei

Mentionam ca taxa este exprimata in lei romanesti.

Pachet combo. Participati la cursul international de 4 ore si primiti o activitate prin eLearning pe care este nevoie sa o parcurgeti in urma cursului, oricand, pana la data limita de 14 ianuarie 2020. Pe langa certificatul de participare la curs de 4 ore, beneficiati de un certificat suplimentar cu inca 4 ore pentru parcurgerea activitatii eLearning.
3. Pachet combo cu diploma electronica. Primiti certificat de participare prin email imediat dupa curs, precum si certificat suplimentar, cu inca 4 ore, dupa finalizarea activitatii eLearning.
4. Pachet combo cu diploma fizica. Primiti certificat de participare prin email imediat dupa curs, precum si certificat suplimentar, cu inca 4 ore, dupa finalizarea activitatii eLearning. De asemenea, le veti primi si in format fizic prin posta in aproximativ 1 luna de la data absolvirii activitatii eLearning.

Taxa de participare:
3. Pachet combo cu diplome electronice: 240 lei
4. Pachet combo cu diplome fizice: 290 lei

Mentionam ca taxa este exprimata in lei romanesti.

Termen limita de inscriere si plata: luni, 9 decembrie 2019 (in limita locurilor disponibile, cand epuizam locurile, formularul de inscriere nu va va mai permite sa va inregistrati)

Conditii de participare

1. Completati urmatorul formular de inscriere cu datele dvs dand click pe butonul rosu, de mai jos, Inscrie-te aici.

2. Dupa inregistrare, aveti 3 modalitati de plata:

I. Plata cu cardul. Se intampla instant, este cea mai simpla, este sigura pentru ca primiti cod pe telefon si nu vi se percepe niciun comision. Tot ce trebuie sa faceti pentru plata cu cardul este sa aveti cardul langa dvs. si telefonul. Recomandam aceasta forma de plata fiind cea mai sigura, cea mai rapida si fara comision! Atat participantii din Romania, cat si participantii din Republica Moldova pot plati cu cardul. Puteti plati cu cardul imediat dupa inregistrare, aveti buton de plata cu cardul sau in mailul primit automat de confirmare a inregistrarii (verificati inclusiv in spam, nu doar in inbox) aveti linkul de plata sau in emailul primit de la office@olimpnet.ro cu factura aveti linkul de plata (verificati inclusiv in spam, nu doar in inbox) sau direct pe acest link: http://www.olimpnet.ro/plata/ Dupa ce accesati acest link, vi se va deschide o fereastra in care la campul produs dati click pe textul “Pachet 1” si selectati pachetul la care v-ati inregistrat. Apoi completati restul campurilor si apasati “Plateste”.

II. Plata prin internet banking. Intrati in aplicatia dvs. de internet banking si faceti plata in contul RO41BRDE410SV30695614100, cont deschis la BRD, EduMagic Solutions, CUI 41223107, J10/843/05.06.2019. Nu recomandam aceasta forma de plata profesorilor din Republica Moldova din cauza comisioanelor ridicate pentru cei din alta tara!

III. Plata fizica mergand la banca dvs., la care aveti cont. NU TREBUIE SA MERGETI LA BRD! Puteti plati si mergand la banca dvs. fizic cu factura si sa faceti plata in contul RO41BRDE410SV30695614100, cont deschis la BRD, EduMagic Solutions, CUI 41223107, J10/843/05.06.2019.

Important: puteti face plata si inaintea primirii facturii. Factura o primiti la final de zi, daca v-ati inregistrat de luni pana vineri, sau luni seara, daca v-ati inregistrat in weekend. Factura o primiti de la office@olimpnet.ro (verificati atat in inbox, cat si in spam). In mailul cu factura veti regasi aceste 3 modalitati de plata.

Daca aveti nelamuriri, atunci va rugam sa ne contactati prin email la adresa office@olimpnet.ro sau prin telefon la 0760 676 802 sau, daca sunati din Republica Moldova, la numarul +40760 676 802.

3. Odata ce am inregistrat plata, locul dvs. este asigurat.

4. Intrucat locurile sunt limitate, daca nu mai puteti participa, trebuie sa ne anuntati telefonic la 0760 676 802 pentru a elibera locul dvs. catre alt participant din lista de asteptare.

5. Dupa ce v-ati inregistrat si ati platit, veti primi mai multe emailuri de la noi de la adresele office@olimpnet.ro si office@news.olimpnet.ro cu detalii.

Nu te-ai hotarat inca? Aboneaza-te gratuit la newsletterul educational Olimp Net!

Curs organizat in parteneriat cu:

Va stam la dispozitie pentru orice nelamurire prin:


e-mail: office@olimpnet.ro


telefon: +40 760 676 802‬


facebook: https://m.facebook.com/olimpnet/

Aboneaza-te gratuit pentru a fi la curent cu detalii suplimentare despre acest produs educational sau alte produse similare
ABONARE